.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف 91 كيلوگرم ترياك در رشت

مأموران مبارزه با مواد مخدر استان گيلان پس از مطالعه و بررسي شواهدي مبني بر فعاليت يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر‘ توانست در اقدامي غافل گيرانه اعضاي اين باند را دستگير و از آنان مقدار قابل توجهي مواد مخدر كشف كند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ‘ سرهنگ كارگرنيا ‘ سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان گيلان درگفتگو با خبرنگار پليس اظهار داشت : مأموران مبارزه با مواد مخدر استان گيلان در پي بررسي موارد مشكوك كه حاكي از فعاليت يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر بود‘ تحقيقات گسترده اي را در خصوص شناسايي اعضاء و نحوه فعاليت اين باند آغاز كرد.

سرهنگ كارگرنيا در ادامه افزود : با اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته‘ پليس توانست دو نفر از اعضاي اين باند كه مواد مخدر وارد استان نموده و قصد تحويل به سركرده باند را داشتند‘ شناسايي و 4 نفر از اعضاي اين باند را در محل قرار دستگير و از آنان مقدار 72 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود كشف نمايد.

وي همچنين عنوان داشت : مأموران اطلاعات و عمليات ويژه در بازرسي از يك دستگاه خودروي سواري در يكي از پاركينگها شهر توانستند مقدار 19 كيلو سيصد گرم ترياك كشف نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.